تصویری از یک لوله آزمایش و میکروسکوپ

  • http://rahsagroup.com/Static.aspx?Id=About

استفاده از خدمات آزمایش در منزل، به‌خصوص در شرایط کنونی جامعه که ویروس کرونا سلامتی انسان‌ها را تهدید می‌کند، بهترین گزینه‌ای است که برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌تان می‌توانید انجام دهید. کاملا طبیعی است که برای برخورداری از این خدمات، به دنبال مرکزی مطمئن باشید که ضمن داشتن تجربه و تعهد لازم در این زمینه، خدمات مورد نیاز شما را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای مناسب، در اختیارتان قرار دهد.

گروه پاتوبیولوژی رهسا، با داشتن کادری مجرب و متعهد، خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار داده و سلامتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این مرکز با مجهز بودن به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و سیستم پاسخگویی اینترنتی، هر آنچه را که از یک مرکز آزمایشگاهی حرفه‌ای انتظار دارید، به شما عرضه می‌کند.

همچنین جهت حفظ ایمنی و سلامت شما عزیزان، سلامت تمامی پرسنل آزماشگاه به طور روزانه چک می‌گردد و همکاران ما طی خدمت‌رسانی به شما از لباس مخصوص، ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده خواهند نمود.

 

برای ثبت درخواست خود این فرم را پر نمایید.    درخواست نمونه گیری در منزل

 

با ما در مسیر سلامتی گام بردارید

© 2017 تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به آزمایشگاه گروه رهسا می باشد. | طراحی و اجرا توسط شرکت پیوند طب و نرم افزار